~4/10-2007~

Ja då har Andreas åkt.. en veckas älgjakt i Norge. Är väl halvsnigel då, som Carro brukar säga. Han tog med sig bilen oxå.. Men fixade ändå en bil till mig.. Jag ska ha Jocke Petterssons Volvo.. Så i en vecka framöver komer jag lukta som en vandrande wonderbaum.. Härligt!!! Lovar att vi kan ta en sväng ;-) Ne men snällt var det i alla fall.. så jag slipper gå överallt.

I går var jag i Uddevalla, vi hade muntlig redovisning. Gick bra måste jag säga, så jag var nöjd. I går klarade även mamma sitt Mc-kort. Så j*la häftigt! Så hon fick en kanon fin bukett med blommor!

I dag ska jag plugga.. Måste läsa ut en bok om fantasi och kreativitet i barndomen, skriva en analys och en reflektionsrapport. Får se om jag tränar i kväll, har fått ont i ryggen igen, inte bra!

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0