~9/10-2007~

Tisdag.. Jobbade hela dan i går så jag hade inte tid med en uppdatering. Helgen var i alla fall helt toppen. I fredags var jag på Nordby med mor, John och Anton. Hittade inte mycket men det blev ett par stövlar i alla fall, nice! Kvällen var lugn, slappade i soffan i min ensamhet med lite gott och en bra bok. Såg ju även på idol..

Lördagen började med en sovmorgon, skönt! Sen gick jag på marknan med mor och far. Fikade med de samma + Adam & Hanna. Gick en stund till innan jag intog uteserveringen med vännerna! Jenny dök upp på eftermiddagen, tjatade å grundade med cider innan de andra flickorna kom. Åt ost och kex innan vi gick till AnnaCarin och Kalle, där vi festade viadare med både nya å gamla vänner. Hotellet blev det sen, så där kul men ändå helt ok. Jag delade säng med Jenny och vi avslutade kvällen med en pizza..

Söndagen var såå lugn, pizza, tv tittande å så lite jobb på kvällen..

Fick reda på mycket smått å gått i helgen vill jag lova.. en del mer chockande än annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0