~Duktig~

Ja i dag har jag verkligen gjort skäl för ordet duktig.. Gick upp tidigt, innan 06, det är verkligen tidigt. Sen kom Monica, vi gick igenom lite begrepp inför hemtentan och diskuterade en del annat oxå. Fick ut kanon mycket av våra diskussioner och jag känner mig mycket lugnare nu.. och en del klokare oxå ;) Sen lagade jag lunch till oss. Köttfärs fylld barkis med tacosmak. Till det creme f och en grön sallad. Blev kanon gott! Tog mig en sväng ner till Sköna Gröna där jag inhandlade ljus och prynadspumpor.. Åkte till mamma och vi tog en promenad, plockade mossa och fina höst löv. När jag kom hem gjorde jag iordning en lykta med min mossa och mina inköp från S&G. Blev riktigt fint ;) Efter en stund med hemtentan och lite annat på datorn tog jag och Zeke en promenad. 50 min var vi ute å gick i skogen, fick ont i min arm, han drar ju så förbenat mycket.. 

Nu tänkte jag ta å äta lite rester från lunchen. Andreas skulle jobba över i dag med så då äter de pizza, ingen points räkning där inte.. Själv ska jag träna i kväll, spinning och pump i Billingen. Så nu kommer jag väl inte kunna gå på en vecka eller så. Kommer vara totalt slut efter de passet.. Men skönt ska det bli, behöver mer än mina dagliga promenader.. 

Hade en helmysig tisdag föresten, den bästa tisdagen på länge ;) Vi (jag, Carro, Evelina & Marie) tog oss en roadtrip till gbg,. Där hälsade vi på Callo och hennes otroligt söta son Dennis.. Hon bjöd på lunch och vi stod för gullandet med Dennis. Efter åkte vi till Ikea där vi shoppade loss lite lagom. Lykta, pläd, ljus, morten, glas och muggar var några av mina inköp.. 

Ne nu kurrar min mage..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0