~Måndag kväll~

Jepp så var dagen snart slut. Fått gjort en hel del i dag. Fixat med VV papper innan frukost. Jobbade på Myran till halv sex. Handlade lite nya dukar till köket. Gick runt sjön med Evelina å Carro. Slappade lite framför Tv´n sen tog jag tag i köket. Har rensat ut några skåp men har en del kvar å göra. Får väl se vad jag mäktar med. Annars får jag ta resten i morrn, men har tänkt mig att röja lite i vardagsrummet då..

Planerna för morgondagen är att få iordning här hemma.. Sen ska jag plugga, tänkte läsa litteratur innan jag somnar i kväll å sen en bok till i morrn. Blir bra! jag ska på arbetsintervju till ett deltidsjobb.. Ja mer hinner jag nog inte med. Är ju friskis bas oxå får se om jag går eller om jag tar på mig löparskorna i stället.

På onsdag är det Uddevalla å muntlig redovisning som gäller, aningen nervös men det ska nog gå bra. På torsdag åker Andreas till Norge för en veckas älgjakt. Så du får man klara sig själv. Men det blir nog inga svårigheter att få tiden att gå i alla fall. Marknan på lördag. Hoppas på kanon väder, har inte vågar titta än ;) Jenny kommer om allt blir som planerat. Förfest till förfesten här hemma med flickorna.. Kommer bli super!

Ne klockan närmar sig natt. Får väl ta ett sista ryck i köket innan jag lägger mig för att läsa om dramapedagogik, riktigt intressant!

Just det! Nu kommer det snart upp lie bilder från sommaren, carro lovade att fixa det till mig. har ju som ni vet inte haft ngn kamera i sommar!

Sötaste killen hittar ni på http://www.callo84.blogg.se/
 
Godnatt kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0