Nu tar jag ...

Helg!! Eller egentligen gjorde jag det för några timmar sen. Varit en sväng på systemet, tre kassar blev det. Inte bara till mig, Andreas skulle ju ha lite öl. För min del blev det en vinare å några bright cider. Vet ju inte hur det blir i morrn, om vi ska på ngn förfest innan firmafesten. Annars får vi väl styra upp en, eller vad säger du Carro??!!
Va hos mamma å fick mig en kopp kaffe å pepparkakor ;) Julkänslor!!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha en super fredag!

~Bilden av dig är fortfarande stark.. saknar dig~

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Hur går det? Hoppas det går bra!
Vi höres Puss o Kram

2007-10-30 @ 16:14:35
URL: http://holms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0