torsdag

ja det betyder at det inte är alls många dagar tills hemtentan ska vara klar. Sov alldeless för länge i dag, eller jag gick upp vid 6 och började plugga men ögonen kunde inte hålla sig öppna så jag skulle bara "vila" några minuter i sängeb. Vaknade av att Lina ringde, vid 9, panik!! Men ska nog lösa dagen i alla fall.. Ingen idee att stressa upp sig för mycket, kan ju bara göra mitt bästa. Har i alla fall fått koll på litteraturen och hittat bra refterat och citat., alltid något! Dagen ska som sagt spenderas här framför datorn. Lunchen ska intas i Ödskölt, där jag förhoppningsvis får ventelera olika pedagogiska dilemman.. ugg va sreiöst! Ska även åka till Alltorp å kolla in lokalerna för stundnande julmarknad.. Promenad i stället för träning i dag, mina ben gör fortfarande ont å ändå var det i måndags jag tränade.

I morrn blir det plugg på dan å sen ska vi på After Work.. Senare på kvällen ska de ha "nattöppet" i affärerna här så då ska jag jobba på Sköna Gröna.. Lördag blir det BodyPump med Evelina å senare firma fest med Möllerbil, kommer bli kanon..

Var föresten på föräldramöte i går, gick bra. Känns som om nästa kurs kommer bli bra med fem veckors praktik å allt. Men läste kursplanen i går och studiehandledningen. Vi ska läsa 12 böcker.. förstår verkligen inte hur man ska hinna med det, men det är en senare fråga.

nu tillbaka til hemtentan... ha en bra torsdag!
/7Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0