~3/9-2007~

September här... I alla fall en solig start. Får hoppas på en solig fortsättning med. Helgen gick fort.. måndag igen. Hade i ala fall en mycket trevlig tväll i fredags då vi var på firma fest. Drack lite vin men tog det relativt lugnt. Vilket känndes bra i lördags. Då tog vi oss en tur, jag och Andreas. På kvällen kom mamma och pappa hit. Åt varma mackor med kantarell stuvning och såg på film å myste. I går var vi hos Adam och Hanna på middag, såå gott var det! Sen var det i vanlig orning VV. Gick bra, känns som om jag börjar vänja mig lite.. bra det!

I dag har jag varit duktig och jobbat på Snobben! Verkligen såå kul att vara tillbaka där nere i gen. I dag hade vi invigning av vår "nya" utegård! Fullt med ballonger och öppningstal av rektorn. Till och med dalslänningen var där i faggorna. . Snacka om att barnen tyckte detta var super roligt. Firade med glass! Som jag så duktigt hoppade över, bra Henny!! Dock åt jag lunch där... maten känns inte som den mest hälsosamma direkt.. men vad ska man göra. Orkar ju inte ta med mig egen mat varje dag..

Har pillat med papper sen jag kom hem. Pratat med mamma och med Lina.. Tror det löser sig med det mesta vännen! Sen har jag varit modig och lagat en middag som jag aldrig gjort förut. Hittade ett recept på kotletter i den nya VV kokboken som jagvar tvungen att prova. Får väl se hur det blev. Andreas borde snart vara hemma.. är såå hungrig..

Resten av veckan är väl ganska full som vanligt.. I kväll ska jag städa lite å sen blir det promenad. I morrn är det jobb på förmiddagen å sen pluggning. På onsdag tänkte jag ta tag i mitt smycketillverkade. Ta en heldag och tillverka. Torsdag är det kursstart och workshop i drama. ++ att jag ska börja träna i morrn och läsa 2 litteratur böcker.. Man behöver ju inte vara rädd för att bli sysslolös. Håller med Marie att man borde utöka dygnets timmar till 34.. då kanske man har en suck att hinna med.. 

*kramas* 



~man ska inte tänka för mycket... kan bli jobbigare då~

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du ha gratis prylar som dvd, mobil, mp3, ipod eller presentkort? Gå in här (http://gratisgen.se/?ref=71118) för att bli medlem och läsa mer. Det kostar ingenting, du måste vara över 18.

2007-09-03 @ 17:17:43
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0