...

Hittade denna på http://www.partybus.blogg.se/ Jennys blogg alltså...

Vilken svordom använder du mest? Fan oxå..
Äger du en iPod? Ne, men jag har en mp3 som är välanvänd!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.30, men ställer oftast om den till 06.00
Hur många resväskor har du? 1
Använder du flip flops även när de är kallt? Ibland men oftast inte

Var köper du dina matvaror? Konsum
Skulle du hellre ta bilden eller vara med på den? Tycker bäst om att ta bilder, jag fastnar inte ;-)Vilken var den senaste filmen du såg? Hyrde ngn förra helgen men jag kommer inte ihåg vilken.  
Har någon av dina vänner barn? Ja, så söta så!
Om du vann på lotto, vad skulle du köpa först? En resa till värmen å ett hus!
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, ofta!
Tar du medicin som hjälper dig somna snabbare? Nej, läser böcker i stället..
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen, lyssnar på musikkanal på tvn 
Vanlig mjölk eller chokladmjölk? Mjölken ska vara i kaffet!
Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan? Det skulle man kunna säga..
När var det senast någon som stötte på dig? De va nog ett tag sen..
Vad åt du till middag? Har inte ätit än å vet absolut inte vad jag ska laga
Använder du huvtröjor? Aldrig..

Kan du vissla?  Nja, en tolkningsfråga..
Har du någonsin deltagit i en demonstration? När de skulle lägga ner Ökna skola var jag med å demonstrerade!
Vem är den senaste som ringde dig? Min mamma!
Favoritattraktion på ett nöjesfält? Tycker om det mesta, bara det inte snurrar för mycket!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Alldeless säkert!
Vilket riktnummer område befinner du dig i? 0534
Tittade du på tecknat när du va liten? Inte så ofta..
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Hyffsat, det får väl bli Torp!
Hur många syskon har du? 3 småbröder
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej!
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, är kass på filmer!
Äger du några band t-shirts? Nej!
När flög du senast? Det var förra hösten, till Teneriffa
Hur många köksstolar står runt ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Oja, ofta. Just nu Stieg Larssons böcker
Pratar du några andra språk? Nja lite engelska.
Diskar du din egen disk? Jag lagar mat å Andreas får sköta disken
Har du gråtit offentligt? Ja
Stationär dator eller laptop? Vill ha en laptop men har en stationär.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Är ju student.. lär mig massor!
Vill du ha några tatueringar eller piercings?  Inte min grej...
Tycker du killen borde bjuda på första dejten? Nja eller det tycer jag nog!
Vem går du med på bio? Andreas eller vännerna. Dock för sällan!
Vem var din favoritlärare? Svårt.. Doris kanske
Vad har du för väder? Molningt å lite blåsigt
Skulle du kunna tänka dig att dejta nån med mycket tatueringar? Andreas har ju en iaf.
Har du en blogg? Tydligen!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Då gillade jag matte!
När sov du senast på golvet? Det var en kväll då jag inte mådde så bra.. lite mycket vin!
Vilken är din favorit drink? Redbull vodka..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6 men gärna fler
Äter du frukost dagligen? Bästa målet på dan!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Alltid!
Favoritfrukt? Helt klart äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nästan alltid..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24.. tiden går så fort
Är du petig när det kommer till grammatik och stavning? Är helt kass på det!
Tror du på liv på andra planeter? Vet egentligen inte... svår fråga
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Blev arg på mig själv häromdan..
Är gud man eller kvinna? Finns ingen gud!
Det senaste du åt? Macka på Hannas
Kommer du bäst överens med samma kön eller det motsatta? Beror på personen ifråga!
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag är döpt efter gammelmormors kompis.
Gillar du senap? Om den är stark
Vad säger du till dig själv när det blir svårt? Ge inte upp! 
Skulle du nånsin hoppa fallskärm? ABSOLUT!
Sover du på sida, mage eller rygg? På sida...
Har du nånsin köpt nåt från ebay? Nopp!
Tycker du om att krama folk? Ja, mysigt med kramar
Skulle du säga att du är trendig? Nej!
Äger du en digitalkamera? Nopp, planerar inköp av en..
Favoritkaraktär i Star Wars? Ingen! Har inte sett Star Wars!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Nja, ibland stör det mig lite!  
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte!
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser? Upp till var och en
Får du dåligt samvete när du ätit kött? Nej!
Om du fötts till pojke, vad hade du hetat? Ingen aning!
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? Just nu.. Hugo och Agnes tror jag!
Vad har du på dig? Jeans och svart polotröja
Senaste musik du lyssnade på? Ngn blandskiva i bilen. "det är så synd att du är så söt" Sebbes låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0