Fint väder!

Verkligen så fint ute i dag.. solen skiner ;) Synd att man är fast vid datorn med pluggning bara. Men lite andra planer har jag allt.. Ska fika/luncha med Carro & Evelina sen. Fixa med smyckerna på Sköna Gröna. Å jag tror hon skulle få in lite nytt i dag *hoppas* Sen ska jag försöka få tag på en bok till Tindra, jag hoppas att den finns här i Ed annars får jag väl ta mig en tur. Läste att de skulle sälja blommor på torget i dag med, får väl köpa mig ljung och nån kryssboll, måste verkligen ta tag i min uteplats snart, få lite höst mys. Skulle behöva putsa mina fönster å byta gardiber oxå, men det har jag varken tid eller ork till.  Är ju medelpass i dag med, får se om jag orkar med det, men jag borde verkligen! Å sen blir det till att läsa litteratur i kväll.

Helgen är fullbokad. I morrn blir det troligtvis jobb. På lördag är det dop för Tindra sen är det tjejkväll hos Carro, ngt gott att äta å vin! Får väl ladda lite inför nästa veckas fest.. 

Ne nu måste jag plugga vidare! Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0