HATAR!!!

mina kläder.. har verkligen inga. Det är smärre panik varje gång jag ska ut eller egentligen varje gång jag överhuvudtaget ska ta på mig ngt.. Så nu när vi ska ut å äta blir det ungefär samma kläder som jag haft de 20 senaste gångerna.. dvs.. svarta leggings, kort jeanskjol och en topp till.. Som tur är lyser ju solen så jag kunde ta en gul topp, känns aningen sommrigt men va f*n.. 

Nästa helg ska vi åka till överby.. måste göra ett seriös försök att hitta något då.. ska ju visserligen spara pengar men kan ju intte gå runt å se ut hur som hellst.. Å föresten måste jag köpa mig nya skor oxå.. 

ne.. får väl fixa till håret med.. 

puss! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att det inte bara är jag som känner såhär...

2007-09-17 @ 08:42:55
URL: http://partybus.blogg.se
Postat av: Henny.

Ne då är vi två.. Ska åka till Överby på lördag, då måste jag hitta ngt. Nu ska jag ta varvet runt sjön med Carro! Ha det!

2007-09-17 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0