Stackars mig..

Det är synd om mig.. Har varit hos tandläkarn.. betedde mig som om jag var tre år.. skäms nästan lite. Men man rår inte för att man är hur rädd som hellst. Det gick i alla fall bra, lagade ett hål.. nu börjar bedövningen släppa å jag har allt lite ont om jag ska vara helt ärlig.. Men vi bestämde att jag ska få ngt lungnande nästa gång. blir nog bra.. då slipper man förhoppningsvis den värsta paniken.. Lite fattigare är jag nu med :(

Har lite panik över vad jag ska ha på mig på Tindras dop nästa helg.. Ska ju vara fadder å stå framme i kyrkan.. Är det ngn som har bra tips.. man vill ju känna sig lagom uppklädd, inte för mycket å inte för lite.. Å vad ska jag ha för skor. Inte lätt.. som tur ska jag till Överby på lördag.. då måste jag handla. Men som sagt kom gärna med tips.. Känns som jag helt tappat känslan för vad man ska ha på sig.

Skulle ju plugga i dag me.. ringde biblan å de hade inte fått in boken men skulle fixa den tills i eftermiddag så kvällen får jag väkl spendera med att läsa, ingen träning alltså. F*n oxå, jag som är på så god väg att äntligen komma iform.. får väl ta det i morrn å på torsdag i stället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0