stress...

kan någon förklara för mig hur man ska hinna med allt.. Man ska plugga, jobba lite extra så man ibland kan unna sig ngt, träna, städa, laga mat, träffa vänner och familj, ha ett förhållande.. Jag förstår verkligen inte.. Å jag har inte ena några barn än.. bävar för hur det ska bli den dan. Nu är det första gången i dag som jag verkligen tar mig lite paus. Har hunnit med att göra smycken, behöve fylla på i affären. Jag har handlat, städat, tvättat, lagat middag. Läst lite kurslitteratur.. Å i kväll är det träning. Andreas jobbar över för fullt så han ser man knappt röken av.. Delar ju samma säng i alla fall ;-) Ne usch va jag klagar men känner mig sån i dag.. Har lixom ingen ork att vara positiv. Träningen i kväll gör nog gott!

I morrn är det träff med skolan.. känns ok i alla fall. Sen är det träning.. Får väl se vad jag orkar med. Men har lovat mig själv att inte ta tid från träningen denna höst. Måste komma i gång. Hellre får jag gå upp tidigare å fixa med saker då.

Nu är datumen klara för julmarknaden i Ödskölt. Den 17-18 & 24-25 November.. Tror det blir bra. Sen ska jag försöka få plats här i Ed och i Järbo. Har även ett annat evenemag på G . Får väl se om det blir ngt av det ;) Som ni förstår betyder detta att jag måste ladda upp.. Vilket oxå tar lite tid. Men ska man vara med på allt så får man stå i. Å det är ju faktiskt detta som jag tycker är så kul och det ger såå mycket glädje till mitt liv!

Pratade med Maria förut och hörde Tindra i bakgrunden.. Saknar flickorna såå mycket. Jobbigt att man inte kan träffa dem oftare. Det är ju inte så långt till dem men blir inte av att man åker dit så ofta.. Får ta tag i detta snart.

Mamma och jag planerar en liten tripp. Bara hon och jag.. Vi tänkte åka i väg till Ullared nu i höst. Men eftersom jag har så mycket att göra just nu ska vi ta det i samband med jul. Mysigt att åka bara vi två. Vi gör sånna saker alldeless för sällan.. jag har ju trots allt världens bästa mamma!!

Ne nu ska jag ta tag i middagsdisken, sen blir det KiBalans. Första gången jag går på det, kanske är de det som behövs för att jag ska stressa ner..

Kram!


~Du är så fin~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0