15/4-2008

Jepp tisdag då. Jobbat lite längre i dag. Gott med lite fler timmar.. Skulle ut på en lång promenad i skogen hade jag tänkt men när jag kom hem ösregnade det och mina regnkläder är på jobbet.. Måste verkligen ha två uppsättningar i framtiden. Fick bli ett 30 min gympa pass framför dvdn.. Jag vet, varning! Men nått måste jag ju göra. I morrn är det dags för joggingtur igen! Känns som om jag äntligen kommit igång lite!

Helgen var över innan den börjat.. Spenderade ju fredagen med att göra om sovrummet.. Å detta är resultatet
image66

Är supernöjd måste jag medge.. Dock saknas vårt sängbord, sängöverkast och div andra detaljer.. Men det kommer!

Lördagen var det kalas hos Andreas kusiner och på kvällen var Marie, Jörgen, Carro och Jimmy här hemma. Blev vin och spel! Trevligt.. Dock fick jag gå och lägga mig lite tidigare.. Så kan det gå ibland!

Söndagen var slapp.. Hann med en långpromenad med Zeke och middag med mamma. Sen VV på kvällen.

Denna vecka är full tecknad.. som vanligt! Jobb onsdag och torsdag. Fredag ska jag på möte på arbetsförmedlingen.. sen fika med flickorna. På kvällen ska jag hjälpa mamma och pappa att flytta. Lördag ska jag ha lite examensfest! Tjejmiddag! Längtar, synd bara att inte alla kunde vara med!

Nu ska jag laga middag.. fisk och potatisgryta! Nyttigt värre!

Kramas

Kommentarer
Postat av: angelica

Snyggt! Hur kom du på att du skulle sätta tre våder så?

Angelica

2008-04-16 @ 23:10:52
URL: http://missjelikan.blogspot.com
Postat av: Henny!

Tackar! Är väldigt nöjd måste jag säga. Kan dock inte ta åt mig äran för ideen.. Såg den i ngn inredningstidning och senare även i tapetkatalogen! Allt bra med dig?
Kram

2008-04-17 @ 15:55:47
Postat av: angelica

Ah, man hittar inspiration överallt. Själv snodde jag inspirationen till min walk in closet i en HSB tidning. Allt är bara bra. Hur känns det att vara klar med utbildningen? Hur ser det ut med jobb?

kramkram

2008-04-17 @ 16:28:09
URL: http://missjelikan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0