Det var läänge sen..

upps.. lixon glömt bort att uppdatera det sista.. Har väl egentligen inte haft tid om jag ska vara ärlig.. så vad har hänt det sista??!!..

*Thailand var helt underbart, måste verkligen tillbaka. Kommer lägga upp lite bilder men inte i dag..
* När vi kom hem fick vi tillgång till vårt hus. Fixar och donar mest hela tiden. Är inte samma hus längre. Det bruna trista har vi gjort vitt och fint! Målat om dörrar, fönster, lister och tapetserat om två rum, kommer göra ett tredje till helgen ;)  Det är verkligen såå kul att ha ngt eget.
* 28/3 var en hel bra dag. Då tog jag min lärarexamen. Så numera är jag lärare med inriktning mot de yngre barnen. Känns lite konstligt att vara klar.. men.. kommer snart in i arbetslivet..
* I dag ska jag göra min första dag på ett vikariat som jag fått. Fyra veckor som resurs på en förskola i Billingsfors! Är allt lite nervös om jag ska vara ärlig :) Men det ska nog gå bra..

Jobb resten av veckan och på kvällarna blir det till att måla, spakla och slipa. Tänkte hinna med att göra klart sovrummet till helgen.. På lördag är det även kalas för Andreas två kusiner.. 30+25.. Blir nog trevligt.

Ne nu ska jag ta hand om tvätten innan det är dags för jobb..

Kramar

Callo: Jasså hade vi valt samma.. Men den är ju såå fin.. och ljus. Kommer du den 19? Hade varit så kul att ses!

Maria: Huset ligger 2km från Shell.. Mot bäckefors! Jo visst är jag färdig lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0