Wiee... Solen skiner igen!

klockan är inte hanlv nio och det är nästan fjoton grader ute.. Å solen skiner! Kommer bli en fin dag. Jobbar dock mellan 10-16,30.. Men troligtvis lär jag vara mycket ute under dagen! Härligt!

Hade nog den bästa festen på såå länge i lördags! Å jag har väl mina vänner att tacka för det ,) Till och med hotellet var kul.. Gick inte av dansgolvet..

Fick förlängt vik.. En vecka till att börja med! Och 1,5h mer varje dag, gott!

Annars är väl alt som vanligt! Tänkte komma i gång med mina promenader och mina joggingturer nu när jag är piggare. Ledig på torsdag, 1 maj. Jag och Andreas tänkte spendera dagen i skogen.. Måste få ut vår ved.. Såå kul.. eller inte, men ett måste.

Ne nu väntar frukost! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0