Det är över...

känns som om två månader gick fort. Gjorde min sista dag på posten i går. har trivts jätte bra med jobbet men även med arbetskamraterna. På måndag drar det igång på förskolan. Det ska bli super! Tog mig ledigt i dag och i morrn, gott! Gästrummet har jag nu tapetserat kart, fixade det alldeless själv. Å bra blev det! Fönster, tak och taklister är även de färdigmålade. Skulle ju även lagt in golvet själv men behövde lite assistans av Andreas. Så det blev oxå klart i dag ;) I morrn tänkte jag sy ett draperi och gardiner. Får väl se hur bra jag och symaskinen kommer överens. Andreas skulle ut å fiska ål i morrn kväll.. har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än, får väl se vad det blir. På lördag ska vi i alla fall på den årliga grillfesten i Loviseholm, brukar bli riktigt bra. Sover väl över skulle jag tro, lättast så!

Måste lägga upp lite bilder oxå, har ju fått soffan ;) Blev kanon. Men det får bli en annan dag.

Nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0