Ojdå, handlade visst igen..

Jag och Andreas i en möbel affär är ingen bra kombination. Åkte till Strömstad i dag, vägen om Alven Möbler i Tanum. Å där stog den, den mörk grå hörnsoffan.. Den som vi letat efter *ler* Intalade oss att vår nuvarnade soffa var skrot.. hrm.. Så det blev affär, de kommer med den till veckan. Ingen som behöver soffor, har en två sits och en tre sits i ljusgrått tyg.. Egentligen är det inget fel på dem, lite små fläckar .. Men den nya kommer passa mycket bättre i vårt vardagsrum :) Lycklig! Passade på att åka till Adam och Hanna en sväng, de hade renoverat lite å vilken skillnad det blev, kanon snyggt!

I går var det middag hos mamma och pappa. En hel kväll ;) Mammas bror med familj var där, dock fattades Thilde! Kajsa hade målat en tavla till mig.. Den är såå fin! Fick hedersplatsen i hallen, så nu är den det första man ser när man kommer in till oss!

Ne nu ska vi till Marie & Jörgen å se en film..


Blev visst ett par skor till i dag.. Konstigt att det alltid blir så.. Föresten har jag ju inte så många svart skor.. vad jag ljuger ;)

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0