3 arbetsdagar kvar..

Känns helt overkligt att man ska vara ledig i två hela veckor.. å jag har inga större planer, bara ta det lungt.. håller ju inte ens på med ngt renoveringsproject.. får vänta tills efter jul att dra igång med ngt nytt. Tror hallgolvet står på tur att bytas..

Jobbat, men slutade tidigt. Hann med en fika/lunch hos mamma.. Sen var svärmor här en sväng med lite hembakat.. Skönt då slipper jag lägga tid och ork på att baka..

Helgen var relativt lugn om man inte räknar med Julbordet då.. som var det konstigaste ever.. Norskar, behöver väl inte säga så mycket mer ;) Men bitvis var det riktigt underhållande. Styrde hemmåt vid 00.00 tiden så det blev inte så jätte sent. I söndags blev det en liten shoppingtur.. kom hem med resten av julklapparna och många kassar mat.. Så nu känner jag mig ganska förberedd inför helgerna..

Ne nu ska jag krypa till kojs.. Jobb i morrn..

Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh vad skönt med ledighet!! Kram

2008-12-17 @ 14:58:16
URL: http://ninnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0