9/12-2008

bara 15 dagar kvar till julafton nu.. det går fort! Men känner mig ganska med i år. Bara två julklappar kvar att köpa.. å den ena vet jag vad det ska vara..

Jobbade tidig tur i dag, skönt. Efter jobbet tog jag mig en promenad med Zeke, skönt att komma ut i skogen lite. I kväll blir det möte igen.. funderar på hur många möten jag avrt på sen jag började min tjänst.. många blir det!

Annars rullar vardagen på.. jobb hela veckan.. På lördag ska vi på julbord med Andreas jobb, blir nog trevligt. Annars har jag inga planer, känns ganska skönt för omväxlings skull..

Trot eller ej men i går bakade jag en sats med kola.. seriöst!
  


Vi är väldigt duktiga på att handla.. Speciellt på Ikea ;)


Bilder från den ny renoverade tvättstugan.. visserligen inte helt klar men på god väg!


Nymålat fönster och nya garderober till vänster.. även nu fönsterhylla..


Nya tvättkorgar.. även en kik av ekskivan och det kaklade golvet..


Ljusuppsättning.. Kronan fick jag av Marika & David när jag fyllde år tror jag.. Materialet till uppsättningen kommer från Sköna Gröna
www.skonagrona.se


Smygtitt i vardagsrummet..Nya taklampan inhandlades på Ullared, till en kanonpris!

Mitt adventspyntade kök för avsluta detta inlägg..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nice!! Verkligen julmysigt hos dig!! Måste komma o se tvättrummet till helgen oxå!! Kramar

2008-12-09 @ 22:34:26
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0