Första tvätten ;)

Oja.. det är såå skönt att ha en fungerande tvättstuga igen.. Nu är det bara vägghyllor som ska upp, men dessa är ju inte inhandlade än så det dröjer nog lite. Sen är det ju glasskivan, med ev tapet bakom.. har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra än.. tål att fundera på..

Annars.. jobbat hela veckan. Möte i tisdags och adventsfest i dag.. fullspäckade veckor. I morrn ska jag klippa och färga håret.. Äntligen! Sen blir det idolmys hos föräldrarna.. och troligtvis ngt att äta. Lördag är det julbord med A jobb.. Söndag funderar jag skarpt på en fika, får bara höra så att de kan först ;)

Ne nu ska jag sussa sängen, upp i ottan i morrn med.. Bjuder på en bild på årets första julklapp!


Dessa super fina ljusstakar fick jag från barnen med föräldrar.. Tänk vilket jobb man har ;)

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0