God Morgon!

Åh.. i dag är det fredag. vilket betyder efter arbetsdagen är jag ledig i hela 16 dagar! Är ju helt otroligt skönt! Å ännu inga planer.. härligt! Visserligen känns det som om det är mycket som ska fixas innan jul, men i går skrev vi en lista så nu är det bara att beta av. Som tur är tar mina nära och kära med sig delar av julbordet så det blir ingen långkok här inte. Jag har de lätta sakerna ;) Ser verkligen fram emot dukningen och dekorationerna, det är ju det roligaste. Kommer gå i vitt, rött och silver! Får ta en sväng på måndag och inhandla det sista.. Vi blir totalt 15 personer, 12 vuxna och tre barn. Mysigt att ha både min och Andreas familj samlade på samma ställe.. Synd bara att John inte kommer!

Jag älskar ju verkligen julen och allt som hör dit.. pyntet, dofterna, smakerna, gemenskapen och klapparna. Är en sån som gillar att ge och få paket, spännande. I år har jag köpt några som jag är riktigt nöjd med. Det jag köpt till mamma och även till Marie, skulle jag vilja ha själv. Även A klapp är jag mucho nöjd med. Men kan ju tyvärr inte avslöja eftersom jag vet att vissa läser bloggen.

I går blev det lite pysslande.. dock hann jag inte med allt men här är resultatet..

Tycker om detta tyg jätte mycket.. i dag ska det (om jag hinner) tillverkas två röda kuddfodrall och ett draperi till tvättstugan..

Ne nu ska jag göra iordning mig för jobbet!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack!! Ja lite ljuvlig är hon faktiskt... hihi :)

Och du är väldigt pysslig ser jag här i din blogg. Duktig du är :)

Kram från säffle

2008-12-19 @ 18:03:07
URL: http://heleneantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0