~Jul ledighet~

Fick reda på att jag får vara ledig under helgerna.. alltså gör jag sista arbetsdan den 19/12 och återkommer inte förrän den 7/1.. Detta är verkligen den bästa julklappen jag kunde få. Ett stort plus är att Andreas också fått ledigt dessa dagar. Vet inte när vi hade såå lång ledighet inplanerad sist, om man nu inte räknar Thailand då. Än så länge har vi inga planer, vilket känns skönt. Iof hade det varit skönt med en hotellnatt ngn stans.. får väl se vad det blir!

Ne nu blir det till att fixa lite mat innan mötet..


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att du har ledigt så länge!!!

Det är du värd=)

Jag håller med dig om mötena som alla förskolor har (tror jag).

Det är extremt mycket att springa på!

Jag har marakanda, p-möte, APT, "pedagogiska gruppen" o "pedagogiskt nätverk". Allt ska vara MINST en gång i månaden (förutom p-möte som vi har VARJE måndagkväll)!!! SJUKT mycket=(

Du har fått det otroligt fint och mysigt hemma=)

Flinka händer!

Ha det gott=)

Kram Maria

2008-12-09 @ 22:32:52
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0