Julmys!

Ja ska snart åka till mamma och baka lite julgodis, mysigt! Tror att både Adam och John är hemma med, inte ofta det händer. Precis kört ut Andreas till MG de skulle ha det årliga grottkalaset.. så jag kan väl vänta mig en nyffsat redlös sambo framåt småtimmarna.. Härligt att jag slipper bakfyllan i alla fall.

I dag har vi varit en sväng i Bengtsfors, inhandlat en julklapp.. till sebastian.. Hoppas han blir nöjd. På vägen hem åt vi lite Thai och passade på att hämta gran i Säbyn, blir finfin! Såg ut som värsta packet när vi åkte hem, virade fast granen på skoda taket, skodan syntes knappt ;) Skulle tat ett kort men inget batteri i kameran..

Ne nu ska jag fara!

Ha en mysig lördag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0