Uppdatering...

Hade den bästa julafton på väldigt länge i går.Alla sammlade på samma ställe.. borde göras om!

Visar dagen i bilder!

Dukningen




Samling i köket, julbordet görs iordning..


Många paket var det ;)



Vi två...



Alla kikar efter t omten..


Å så kom han... den där tomten.. å många klappar delade han ut!


Min julklapp av Andreas!! Super nöjd..

    

Detta var lite av mina klappar. Fick även handdukar, påslakansätt, pengar, presentkort och säkert en massa mer som jag inte kommer på i skrivandets stund. Datorn blev jag verkligen såå glad över.. hade just sparat ihop så jag skulle köpa en själv.. Nu ska de pengarna läggas på renovering i stället. Synd bara att vi inte får igång det trådlösa.. men det ska nog lösa sig!

På Juldan tod vi det väldigt lungt.. mamma och pappa och Anton var här och åt lite rester.. sen såg vi på när A spelade bowling. Kvällen spenderades hos Marika och David, mysigt!

I går följde jag med mamma och pappa till K-stad.. de skulle till Ikea, Tog en sbabb sväng in på bergvik och handlade lite kläder, välbehövligt vill jag lova!

Vad har då denna dagen att erbjuda. Andreas är med pappa och grejjar lite. själv ska jag röjja undan lite här hemma och tvätta.. svämmar ju över snart! I eftermiddag kommer Marie och Evelina, vi ska planera nyår lite. I kväll vill jag åka på bio eller gå ut å äta. Får väl höra om ngn är sugen.

I morrn blir det i alla fall vattenpalatset med Marika, David, sebastian och Alfred.. Det ska bli super kul!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0