Onsdag kväll..

Vilket för mig betyder Bonde söker fru.. samt roomservice, dessa går ju dock samtidigt men eftersom min bättre hälft inhandlat en inspelningsbar box fixar ju det sig ;) Vilken tvnörd jag är.. i alla fall när det gäller inredningsprogram..

Jobbat i vanlig ordning.. blivit klar med några små project. skönt att beta av lite. Bestämde mig för att arbeta den 5/1 oxå, får spara lite på semesterdagarna.. kan ju vara bra att ha till våren oxå!

Bjuder på den bild som blev dagen i lördags på julbordet.. vårt batteri dog..


Carro, Jag, Jimmy och Andreas! Vore ju bra om jag tittade i kameran ;) Ny klippt och färgad i alla fall, Tack Sandra!

Ne soffan och bönderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0