Tisdag..

Veckorna bara försvinner iväg för mig.. Känns konstigt! Jobbade tidigt i dag så jag han med ett besök hos marika och alfred innan jag åkte hem, tänk att han redan är 10 månader. Tiden går så fort. Tyvärr var inte Sebastian hemma, hoppas på att få träffa honom till helgen ,) Tog även svängen om mor och far, fick lite middag. Alltid lika gott!

Resten av eftermiddagen/kvälen ska spenderas med att tvätta.. så fruktansvärt trist! Ska även slå in lite julklappar, något roligare än tvätt i alla fall..

Var ju en sväng på nordby i söndags och hittade en klänning.. Känns som om jag letat överallt, men på MQ hittade jag en som passade! Å den är så fin. Ska ju på julbord nr 1 på torsdag och då vill man ju vara lite fin i alla fall.. Fick även tag på lite saker till A och så köpte han bänkskivan som vi ska ha i tvättstugan. På lördag blir det Ikea och handla resten av inredningen.. Å vad jag vill ha det klart nu!

I morrn blir det jobb länge. har tre utvecklingssamtal efter jag slutat.. det blir en lååång dag.. men skönt att vara klar sen!

Ne nu väntar tvätten!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0