*~*2008 *~*

Nytt år då.. Känner mig som en äldre dam när jag säger att tiden går så fort, men den gör ju verkligen det! Länge sen jag uppdaterade, tog mig ledigt från allt under jul och nyår.. Punktform är ju bra ,)

* Myskväll med flickorna fredan innan julafton. Bjöd på massa gott, hade julklapps spel och julklappsutdelning. Lina hade köpt till mig och jag fick ett Nike träningslinne, handledssvettband och trosor.. Otroligt bra!
* Lördagen var Marika, David och Sebbe här. Ännu mer julklappar delades ut. Sen blev det kortspel och varma mackor.
*På söndagen var det traditionell uppesittar kväll hos mamma och pappa. Hela familjen var samlad och det blev spel, vin och en massa skratt. Vilken kväll!
* Julafton firade vi först hemma hos mina föräldrar. Mat, kalle anka å så julklappsutdelning. Senare åkte vi till Åmål för att fira med Andreas familj. Ännu mer klappar, mat å mys! Hade nog varit rikigt snäll i under förra året med tanke på alla fina klappar jag fick! Presentkort * 3 på gina, presentkort på ansiktsbehandling, symaskin, kontorsstol, fota på änglarna, sällskapsspel, ljuslyktor å säker en massa mer som jag inte kommer på i skrivandets stund!
* Juldan var det fest hos Marie å Jörgen! En hel del vin rann ner å senare blev det hotellet! Trevligt!
* Andreas var ledig i mellandagarna så det blev lite småturer å bara slapp. Var i Karlstad med Marika å David. Ikea, shopping å resturangbesök!
* Nyår firades i goda vänners sällskap hemma hos Evelina å Jonas. Trerätters middag, gott vin, lekar och charader. En hellyckad kväll. 05.00 kom vi i säng!

Bilder kommer.. har lagt upp lite på facebook för er som är nyfikna!

Ja å här är vi nu. Tillbaka i verkligheten igen! Super mycket att plugga. Så mina dagar fram tills vi åker i mars ser ut som följande.. plugg å träning! Måste ju vara i form om jag ska gå i bikini i två veckor!

Ne nu väntar middagen sen blir det box i billingen!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0