~3/1-2007~

mm.. om exakt 2 månader är jag i Thaliland! Känns overkligt att det redan är dags, ska ner å fylla i papper om vaccin i dag, får väl se hur många sprutor vi måste ta.
Men paniken är stor när jag tänker på allt som ska göras innan vi åker. Men det ska nog gå bra.. ni får hålla tummarna för det!

I dag har jag faktiskt lite ont i kroppen, var ju på box i går.. Bästa träningsformen just nu!! Annars är väl allt som vanligt. Tänkte beta av två skriftliga uppgifter i dag, sen är det två kvar innan måndag. Ska nog gå! Om drygt en timme ska jag gå på en timmes promenad med flickorna. Sen blir det tillbaka till datorn å uppgifterna. Får nog sitta hela kvällen, men får tänka på värmen som kommer.. Då är det värt de!

I helgen blir det lugnt. Tänkte åka på bio i morrn Arn, känns som om alla utom vi har sett den. På lördag blir det ingen utgång för min del, pallar inte en helg till. Å så ringde morfar å bjöd ut. Vem kan säga nej till det!

Ne ska försöka hinna med lite till innan flickorna kommer!

Måste erkänna att humöret blir bättre när det är så här underbart väder!

Ses//Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0