50-års kalas..

Just det, ska spendera min kväll i Bästorps bygdegård. Andreas faster fyller 50.. Är väl egentligen inte så sugen på kalas, men i bland får man gå i alla fall. Som vanligt har jag problem med vad jag ska ta på mig. Just nu står det mellan det jag hade på juldan, svart kjol med hög midja & petrolfärgat linne, eller en kort rutikkjol i svart, grått och vitt med en svart topp till.. Får väl se vad jag bestämmer mig för.. Ugh!

Annars har jag inte gjort så mycket i dag, försökte få lite färg i solariet, men ser då ingen större skillnad. Försökt skriva på min examination, men det går inget vidare. Åkte till mamma och drack kaffe i stället, mycket trevligare! Får väl surt ta igen det i morrn, men Andreas ska ändå till skogen..

I morrn kväll ska vi till Marika å Mattias, planera Thailand! Trevligt värre! Är ju inte alls långt kvar tills vi åker, får verkligen panik över att tiden går så fort.

Ne platta håret står näst på tur.. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0