Måndag igen..

Helgen slut, går för fort!!! Men hade en trevlig sådan i alla fall. Kalaset blev bättre än vad jag kunnat tro ;) Fick dock lite för mycket vin i kroppen vilket gjorde att jag inte mådde allt för bra i lördags. Fick bli en dag i soffan. Men på kvällen åkte vi till Marika & Mattias, planerade lite inför vår resa, kommer bli alldeless perfekt!

I går var det visning på huset, kändes som om vi hade med hela släkten. Både mina och Andreas föräldrar var med å kollade.. Blev ju inte mindre intresserad direkt. Passar oss perfekt, men får väl se hur intresserade de andra är... Ska ringa mäklaren senare!

I dag blir det till att sitta framför datorn, examinationsskrivning. Ska smita ut en liten sväng å träffa Callo, Dennis & Marie... mysigt!

Nop dags att sätta igång!
//Henny

Kommentarer
Postat av: Kattis

En fråga bara... Vad är det för hus ni tittat på? Och vet du om Marika fått barn ännu? När var hon beräknad?

Hälsningar Katarina

2008-01-14 @ 14:28:54
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är ett hus utanför Ed. Marika har inte fått än, hon är beräknad till den 1/2. Om hon nu inte fått i natt då vill säga ;) När ska du ha då?
Hälsn. Henny

2008-01-15 @ 08:43:48
Postat av: Kattis

Jag är beräknad den 17 februari. Får se när vår dyker upp. Du får skriva i min blogg när Marika fått.

2008-01-15 @ 15:14:16
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0