Måndag igen..

Upps.. så var det dags att ta tag i livet.. efter en helg utan plugg.. Fredagskvällen var lugn, spenderade den i soffan hos mamma å pappa. Sen såg jag en romantisk komedi med mig själv! Gick å la mig tidigt var helt slut, men killen och mattias ramlade in vid ett tiden å tyckte att jag skulle vara lite social. Blev en timme i soffan, lyssnandes på deras fylletjat *suck*

Lördag var det kalas, revy å lite fest på kvällen.. I går började vi städa ut ett av våra förråd, slängde massor. Å packade en hel del lådor.. Kommer bli många!

Nu ska jag snart åka till Monica, plugg! Sen åker jag direkt därifrån till Billingen där det är spinning i dag.. Nästa hela veckan är upplagd på samma sätt. Plugg å träning! på fredag blir det GBG, vi ska träffa vår handledare å så ska jag på VV möte. Skönt att ta det på samma dag.

Nopp, då var det dags att åka till Ödskölt!

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0