Slask...

Snön som låg så fint har blivit till slask.. hatar detta väder! Bättre att det är några minusgrader å snö! Blir ju inte mer positiv när jag tänker på allt som ska göras.. Skolarbete så jag storknar. Men det ska väl gå denna gången oxå, får man hoppas i alla fall. Göra klart en uppgift i dag. Skippa föreläsningen i morrn så att jag kan börja skriva på examinationen. manuset ska vara inlämnat på söndag sen ska oppositionen vara klar på måndag och den slutliga inlämningen är på torsdag. Problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva om. Får väl gå igenom alla föreläsnings anteckningar å se om jag kan hitta ngt intressant! Åh.. snart är jag klar! Känns konstigt att man inom tre månader ska ut i arbetslivet. Efter denna kurs är det ju "bara" C-uppsaten kvar, skrämmande!

Blivit dåligt med träning denna vecka, suck! Men i morrn ska jag på box i gen, skönt att få ut alla arga känslor ;)
Kollat lite på ett hus med, visning på söndag. Ännu ett stort steg.. Blir många tankar om framtiden, puh!

Ne måste få klart uppgiften..
//Henny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, nu har jag kommit ifrån lunar-träsket o skaffat mig en blogg... hanna1987.blogg.se
Hej svejs

2008-01-10 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0