Trötta ögon..

mm. .är verkligen helt slut. Suttit framför datorn hela dan i dag, dels med mitt exarbete sen har jag hjälpt en klasskompis med hennes layout på arbetet. Blev bra i alla fall. Nu har jag i alla fall skrivit klart inledning, stora delar av beskrivningen. Har analysen och knappt halva diskussionen kvar. Ska nog gå.. Har ju inte så mycket val egentligen.. manuset ska vara inne i morrn, 19.00, men jag ska träna box så jag får lämna i det tidigare..

Sover så fruktansvärt dåligt på nätterna med, alldeless för mycket att tänka på.. Känner att jag inte orkar så mycket mer, skönt att det snart är klart i alla fall.. Får tänka på värmen!

Får väl spendera några timmar till här framför datorn.. Andreas komemer hem tidigare i dag, ta spruta. Själv ska jag plågas i morrn. Som vanligt vet jag inte vad jag ska laga till middag, ide torka.. Får be min kära sambo att komma på nåt. Får försöka ta mig ut å gå oxå, måste verkligen få lite frisk luft!
 
~~Tänk om ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0