Vill kunna ta helg!

Men så blir det nog inte! Har i alla fall gjort klart två uppgifter och en är snart klar. Då återstår det en till men den får jag nog göra i morrn. Plugga på helgen är egentligen mot mina principer men så lär det nog bli de sista månaderna, annars kommer jag aldrig att hinna!

Hann med att träffa flickorna i dag med, mys! Planerar en liten dagstur någon lördag i februari. Får se vad som hinns med och om alla sex kan enas om en bra dag!

Helgen blir alkoholfri för min del.. som sagt får jag viga dan i morrn till plugg.. Se är det middag hos morfar. På söndag är det jobb, mycket nytt nu så dagen går nog åt att förberedelser. I kväll ska jag dock ta lite ledigt, åka på bio i Grebbestad med Jonas & Evelina! Trevligt avbrott i all litteratur!

Ne måste nog bli klar.. om jag ska hinna med att laga middag!
Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0