Kreativ..

I dag har jag verkligen varit duktig! Bestämde mig för att dra i gång renovering av gästrum så i dag har jag spacklat väggar + tak, grundmålat fönster, dörrkarm och taklister. I morrn ska jag slipa, spackla en gång till. Förhoppningsvis räcker det med två gånger. Kommer bli kanon bra! har valt en ljusgrå färg och så blir fönster, dörr och lister vita.

Adam har varit här i dag oxå, han och Andreas har servat motorcykeln. Passade även på att äta middag i hop. Så sällan man träffas så man får ta vara på gångerna.

I kväll ska vi till Evelina och Jonas. Lite grillfest.. Tog mig lite vin i går med men skulle tro att det blir nåt glas i dag oxå! Får väl se vilka som kommer, trevligt blir det alldeless säkert!

Ne nu ska jag slappa lite i soffan.

Ha en underbar lördag!

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0