Måndag 21/7

Just kommit in från mitt nya renoveringsobject, gästrummet! Slipade av väggarna och taket. Måste dock spackla och slipa en gång till innan jag kan måla. Men lika bra att göra det ordentligt när man håller på! Andreas jobbar över i dag.. jag behövde hjälp med en sak så nu kan jag inte göra mer i dag.

Helgen var super trevlig. Middagen i fredags blev super lyckad och på lördagskvällen var vi hos Evelina och Jonas. Sofia och Anna från Gbg var på besök. Grillning och vin.. Fick dock lite för mycket i mig.. Sånt kan hända! Får nog ta det lite lugnare på fredag, då det är dags för vår tjejkväll.. Men troligtvis blir det väl inte så lungt. hm...

I går var vi i grebbestad med bästorps gänget och Marika och David. Ute och åt lite mat och sen var det allsång. Emd, Ole Ivars och en del andra artister.. Trevligt värre! Å killarna i Emd var ju ngt att vila ögonen på. tyckte jag och Marika i alla fall.





Å så en bild på Anita när hon vann en tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0