Skit dag..

ja ingen höjdar dag.. Trött å sliten. Jobbigt folk på turen och så tror jag att en förskylning smyger sig på.. Skit!

Men hade i alla fall en underbar helg med Andreas i Stockholm. Bilder kommer en annan dag. I veckan blir det jobb. I morrn kommer moster med man och hälsar på. Försöka hinna med veden denna veckan oxå. Stapling. Borde ta tag i projektet gäststuga med.. får kanske vänta tills nästa vecka.. Middag med David och Marika ngn dag och sönsad ska vi på allsång i Grebbestad. Emd skulle dit. Blir säkert trevligt..

Nu ska jag köra mig lite kvällsmat sen blir det soffan..

Lite avis på mor, far, John och Anton som befinner sig i grekland.... 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Henny!

Jag har en utmaning till dig på min blogg!

Kolla in vetja!

Kram Maria

2008-07-15 @ 21:53:11
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0