Helg ;)

Visserligen har ju jag haft ledigt hela veckan.. om man bortser från posten mötet.. Härligt har det varit!
Men vad är nu helgens planer då?? Om någon timme kommer Adam och hämtar upp mig. Åker ner till Strömstad, ska se om jag hittar ngn klänning. Vet hur jobbigt det är att gå runt i MC kläder men jag ska göra mitt bästa! I eftermiddag kommer Andreas till Strömstad, han tog Jimmys Mc till jobbet ;) Blir väl ngn tur och sen när Hanna slutar jobbet ska vi ut å äta. Vilket bra sätt att fira 6 juni på. Synd bara att Andreas jobbar i Norge och inte är ledig.. Men hoppas på att han kan få sluta lite tidigare!

I morrn är det dop för Alfred Erik Gustav Arvidsson, Blir nog mysigt med kaffe och tårta efteråt!

På söndag funderar vi på att åka till Ikea.. I denna värmen tänker ni. Men vi har kommit fram till att vi inte kan förrän om 4 veckor annars. Så det får nog bli så. kan ju ta en tur med båten på kvällen eller nåt. På ikea ska vi i alla fall se om vi kan hitta en tvbänk, soffbord och kanske en vit fotölj. Å massor av lampor!

Nopp.. en timme i solen innan Adam kommer! Har fått en riktigt fin solbränna nu ,)

Njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0