Var är solen...

Här hade jag hoppats på att tillbringa några timmar i solen i dag.. Men nej då. Är ju molningt! Hoppas på att det blir bättre framåt dan. Har ju en del saker att göra inne först! På listan är i dag att måla fönster ocg dörrkarm, sista strykningen. Försöka mig på att tapetsera, någon gång måste man ju lära sig! Vi började i går och jag tror att det kommer bli super bra. Tänkte även göra tårta till kalaset. Å sen vill jag soola... får väl se!

Ne är väl dags att börja med fönstret.. såå kul, inte!

K.

Kommentarer
Postat av: Claddes inredning

Jag ska inte klaga idag.. vi har 24 grader där jag bor idag.. puhh!! Måste också lära mig att tapetsera.. Hade jag kunnat det hade jag gjort det för längesen.. Men som du säger, man måste ju lära sig nån gång! Lycka till!

2008-05-29 @ 16:50:13
URL: http://cladde.blogg.se/
Postat av: Malin

ja inspiration är aldrig fel:) Vad kul att du tittade in! Nu ska jag kika här.. Kram

2008-05-30 @ 12:59:48
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0