Dålig...

Oja.. mår inte alls bra. Åkte från jobbet i går vid 13 tiden och mådde alldeless perfekt. Tog en shoppingsväng till Sköna Gröna.. sen vidare till Em där jag blev jätte dålig. Höll på att svimma och fick sätta mig ner. Åkte hemmåt och sen var det kört... hatar verkligen magsjuka.. men efter att ha mått dåligt hela eftermiddagen och lite av natten så mår jag nu ganska bra.. jag orkar ju gå från soffan i alla fall. Blir ju knäpp av att ligga där...


nopp.. får väl göra dagens koll på andras bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: Callo

men, syntes det inte att det var jag som skrev i förra inlägget? konstigt, men nu vet du iaf :-) Har bytt alla gardiner och hängt upp allt lyse idag, nu är det mysigt värre! Kram callo

2008-11-26 @ 20:32:10
Postat av: Maria

URRRK för magsjuka!

Vi har också haft "skiten" här för ett tag sen!

Inte kul, och speciellt inte när man får det flera gånger.

Krya på dig=)

Kram Maria

2008-11-26 @ 22:21:28
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Henny

Ja visst blir det mysigt när man får upp julsakerna. Blir det ngn sväng hem till Dalsland över jul då? Kram

2008-11-27 @ 17:59:05
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0