Fars dag 2008!

Då har vi avklarat en av fäderna. Nämligen min pappa. Lagade middag till pappa, mamma och morfar i dag. Riktigt gott! Självklart fick han lite presenter oxå. Bla lite lotter, hade hoppats på en storvinst men det blev 30:-, alltid nåt :)

Fixat klart golvet i tvättstugan oxå, är verkligen super nöjd.. I morrn ska det fogas å om tre veckor ska vi till Ikea och handla inredningen. hade velat åka tidigare men eftersom jag har julmarknad nu i två helger får det vänta..



Om en timme kommer Andreas familj, fira svärfar lite. Anita var snäll och tog med sig tårta, bara att koka kaffe. Sånt gillar jag. De små änglarna kommer oxå, ska bli mysigt att kramas lite!


Simone, jag och Mathilda på bröllop 2006 

Ne tänkte slappa lite i soffan innan det är dags att duka bordet igen.

Ha en trevlig söndags kväll!






Kommentarer
Postat av: Maria

Wow!

Golvet blev kanonsnyggt!

Inte visste jag att du var så pysslig med allt vad gäller tapeter, golv etc!

Imponerande=)

Kram Maria

2008-11-09 @ 21:08:00
URL: http://mariaherdebtant.blogg.se/
Postat av: Henny!

Tack! Är ruktigt nöjd!

Jo det är jag allt, det är ju så kul. Sen har jag tur som får hjälp av min kära sambo. Annars skulle det inte hända så mycket.

Kramar!

2008-11-10 @ 07:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0