~Godmorgon~

Kallt och mörkt ute.. Ingen höjdare! Visserligen gjorde jag det mysigt vid frukosten, men tända ljus! Massanvändare av ljus just nu, mitt stora föråd är väldigt snart slut.. Tur att man snart ska till Ikea..

Är så fruktansvärt trött i dag, sov i princip inte ngt i natt. Sista gången jag tittade på klockan, var den 1.30. Suck! Men jag tycker ofta att man sover dåligt natten till måndag.

 I dag blir det jobb och sen kvällsmöte. Hoppas det inte blir alltför sent bara. Tänkte hinna med att köpa fog på rasten i dag med, så att det kan fogas i kväll.. Om vi får lite hjälpa :)

Ne nu är det väl dags att snart göra sig i ordning... hoppas på en lugn dag!

Bjuder på en bild.. så här ser mitt pyssekbord ut nu, kaos! Men så är det ju julmarknad till helgen. Ni kommer väl??


Kommentarer
Postat av: Maria

Är det något du INTE kan?

Du är verkligen en "allt-i-allo" tjej som kan det mesta och som VÅGAR att testa=)

Kram Maria

2008-11-10 @ 21:55:11
URL: http://mariaherdebtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0