I morgon är en annan dag..

Oja.. sliten nu.. varit på föräldramöte, gick bra.. mycket föräldrar och jag tror vi fick ut all information. Va en sväng hos mor & far.. De hade varit på torp och köpt med två klänningar till mig. Som passade.. vilken tur jag hade, å billiga var dem oxå. Bägge från Gina.. kort kommer..

I morrn har jag ett fullt schema..
* Jobba
*Fika med flickorna
*Göra i ordning bordet i Alltorp
* Gå på födelsedagskalas..

Men det är ju bara bra saker..

God natt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Maria

Var 17 ligger Altorp???

Kram Maria

2008-11-14 @ 18:09:41
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Hennyör

Alltorp är i Ödskölt.. utanför Bäckefors.. Kram

2008-11-15 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0