Kanon kväll!

hade en riktigt trevlig kväll i Håbol. Goda pajer, bra band och mycket dans.. Kan ju inte bli bättre. Dock klarade mina fötter inte av de höga klackarna så jag fick svida om för att kunna bugga loss :) Måste verkligen medge att jag gillar Remembers och deras tolkningar av 50-60tals musik..

Så vad har denna dag att bjuda på då?? Tog nyss en promenix med vovven och A, härligt att komma ut i solen. Annars blir det väl att..
* Kratta löv och klippa ner lite växter, försöka få in mina krukor
* Få tvättstugan fårdigmålad, grundfärgen.
* Tvätta och damsuga

Bäst att sätta i gång kanske. I kväll blir det film med D och M.. Myspys!

Ha en härlig dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag måste erkänna att jag saknar Ed lite grann pga festerna med bra musik!

Här finns det inte många som gillar 50 o 60-tals

musik (i min ålder alltså. Då är dom runt 60).

Ha en bra vecka=)

Kram Maria

2008-11-02 @ 17:11:13
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Henny!

Jo den musiken är ju såå härlig!

Kram

2008-11-09 @ 17:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0