Mycket bättre..

Oja, vilken skillnad mot gårdagen. I dag har jag varit riktigt pigg. Men eftersom man fortfarande kan bära på smittan har har jag varit hemma i dag.  Spenderat dagen med att göra köket adventsmysigt, putsat fönster, hängt upp stjärna, nya ljuslyktan osv. Bara själva ljusstaken kvar, inhandlade siffror 1-4 som jag ska ha på ljusen, men måste köpa lite mer krafs.. bilder från köket kommer till helgen..

I vardagsrummen ska jag i jul ha röda öljettlängder.. vilket jag försökte mig på att sy i dag. Det tog sina timmar vill jag lova, och jag är fortfarande bara klar med i längd. Men är verkligen super nöjd, kommer bli så fint. Svärmor är snäll och tillverkar lite pynt som jag ska ha i fönstren oxå.. snäll som hon är..

Var hos mamma och pappa en sväng förut.. skulle låna en sak. Kom i perfekt tid till lunch.. gott! Tackar!

I morrn är det dags för min och mammas årliga Ullaredsresa.. ja det är ju andra året nu ;) Hoppas på att hitta lite julklappar plus lite annat krafs till hemmet. Varit och handlar lite gott bröd så jag kan göra en smarrig matsäck. Ska bli super mysigt! Det är det ju alltid när jag och mamma åker på våra småturer.. Hoppas på god shopping!

Ne nu ska jag städa upp lite, ligger sytillbehör överallt.. Sen ska jag göra våffelsmet. Både jag och Andreas blev sugna på det ;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Callo

var på ullared i lördags, fullständigt kaos. men vi var där när det öppna så det gick an ändå. jo jag och D stannar nog två veckor iaf. E är med över julen. måste ju vara hemhemma lite längre då och då så släkten känner igen pojken min. vi får la ta någon fika framöver.

2008-11-27 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0