Ännu bättre!

har verkligen varit en toppen dag ;) Å ändå är det många timmar kväll! Ska snart svida om för att åka en sväng till Loviseholm, kanske ett glas vin ;)

Dagen blev ännu bättre när jag pratade med Marika förut. Vi har en dejt i morrn. Mamma är snäll å kör dit mig och så skulle Marika försöka hitta ngn som kan köra mig hem. Blir en kväll med skvaller, vin och mys! var såå länge sen vi sågs nu. Får ju se på hennes häst än. Får väl se om jag vågar klappa..

Ha en underbar kväll!

Föresten blev en liten beställning från Hm förut..


Tröjan var dock slut i denna färg så det blev en svart. Sandra hade den på sig i dag när hon klippte å den var verkligen kanon snygg på. Hoppas bara att det passa ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0