Min sista lediga fredag!

Känns ju verkligen superkonstigt att jag ska börja jobba 100% redan på måndag. har trivts med 75%, men det är klart mer pengar blir det ;)

I dag ska jag en sväng ner til jobbet även att jag är ledig. Köpt en liten presten till A som ska gå på mamma ledigt. Köpte den i måndags på sköna gröna å jag skulle kunna tänka mig den själv.


Har även klipptid hos Sandra i dag. Blir färgning och så tror jag att jag ska klippa topparna. Var ju super nöjd med frisyren sist gång.. så varför byta.. men man ska aldrig säga aldrig.. Vet ju hur det kan gå i bland. Sa till Andreas att jag skulle klippa håret kort, riktigt kort. Ni skulle sett minen, inte så positiv..

Fixa i ordning albumet från thailand står också på tur i dag.. Just nu ser det ut som ett kaos i köket.

I kväll blir det mat och idol hos svärföräldrarna..

Ledig?? Snarare ganska uppbokad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0