Ok.. lite bloggande då..

Kanske får ta tag i bloggen igen.. Borde fixa layouten lite men det får bli en senare fråga... I dag har jag jobbat den tidiga tiden, underbart! Blev trots det kalla vädret en promenad till bibblan.. kul med nya böcker! Eftersom jag slutade tidigt passade jag på att fika med marie, Anna-carin och Ulrika.. Ulrika fyller oxå år i dag, Grattis!

Resten av dagen har jag väl inga större planer för. Passa på att fixa iordning lite här hemma.. Kanske tillverka ngt smycke. I kväll blir det lugna kvälllen med Idolmys!

Bjuder på lite höst bilder..


Detta fina hjärta pryder vår dörr. Inköpt på Sköna Gröna.. www.skonagrona.se


Höstfint på trappan..


Ljuset som brinner för mormor.. *saknar*


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du är tillbaka=)

Vad höstfint o mysigt du gjort utanför!

Lyktan för din mormor är så vacker och säger verkligen allt=)

Kram Maria

2008-11-01 @ 10:47:36
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0