Onsdag!

Jobbat tidigt i dag.. gott! En sväng till Sköna Gröna hann jag med efter jobbet oxå. Fått in mycket fint. Blev sugen på några svarta vaser.. Får se om de hamnar i mitt vardagsrums fönster. Skulle tro det!

I kväll ska jag Marie och Evelina på Världens Barn gala i bollhallen.. Var där förra året och det var riktigt bra. Annars rullar det mesta på som vanligt. Kom på att jag glömde betala räkningarna i går, så det ska jag roa mig med nu.. suck!

I går var det träning.. var helt slut å kände för att ligga i soffan å käka godis! Men jag var duktig och skippade godiset och åkte å tränade ett medelpass, nöjd! Måste ju komma i gång!

Ne.. ingen väg förbi.. räkningarna ska betalas!

Kramas!

Kommentarer
Postat av: angelica

hej igen :)

jag kommer gärna på en julmarknad :) vet inte vilket av datumen, men det är skoj med en liten utflykt!



Lycka till med resten av smyckena :)



Angelica

2008-10-01 @ 21:25:02
URL: http://missjelikan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0