Söndag..

Hade en kanon kväll hos Marika i går. Kom väl dit vid 19 och helt plötsligt var klockan 01.. Marikas bror var snäll å körde mig hem. Eftersom Mattias var på ed tog vi svängen om dom. Blev lite mer att dricka och när klockan var 4 (tror jag) kom jag i säng. Galet kul kväll! Trots den sena timmen och intaget av vin är jag inte dålig det minsta i dag. Lite trött i morrse men då kom mamma med en Cola och det löste problemen. Bästa drycken dan efter..

Har hunnit med massor av saker i dag..
* Skogspromenad med Zeke.. Vädret var ju underbart i morrse..
* Tvättat en maskin och tagit hand om den torra tvätten.
* Grundmålat fönstret i tvättstugan..

Planerna för resten av dagen är att damsuga.. äta mat med föräldrarna.. samt tillverka smycken. Funderar på att hyra en film till i kväll med. Får ju välja helt själv nu när inte A är hemma. En romantisk drama vore inte fel..

Nopp.. bäst att fortsätta medans man är i gång.. annars blir jag väl sliten! Fick en ny skiva av Mattias i går med, Akon.. måste lyssna igenom. Har blivit mycket Akon ett tag nu, grymt bra!

Kramizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0